петък, 29 август 2014 г.

Честит рожден ден miia!

На 30 август страницата на miia навършва  4 години!
Четири незабравими години изпълнени с толкова много емоции и спомени и всичките толкова лични...защото куклите ми са си лично преживяване заредено с моите усещания и стремежи.
Всичко започна преди повече от седем години, когато по време на отпуската си по майчинство реших , че трябва да използвам максимално свободното си време за да се развивам в насоката, която ми носи най-много удовлетворение и зареждане....един малък шанс, който трябваше да грабна. Скоро обаче трябваше да се завърна на работа и така до следващата ми отпуска.
Тогава и направих своята страница във Фейсбук и повярвайте ми това беше голяма емоция...всеки ден следях дали има нови харесвания, от кого са ..писал ли ми е някой? Никак не е лесно така от нищото хората да научат за теб..сега е по-лесно..има си малки трикове и хора, които да ти подадат ръка.
 Ето едни от най -първите кукли....Е, сега като ги разглеждам виждам, че нещата доста са се променили..започнах с разни експерименти, защото преди 4 години нямаше толкова много информация и трябваше да се уча от собствените си грешки. Важното е, че през тези години проявих постоянство, упоритост и стремеж към самоусъвършенстване.

След първите няколко кукли дойдоха и първите ви поръчки за персонализирани кукли. Изпращахте  ми снимки и информация за детето и най-важното: доверихте ми се! Без вас сега кой знае, какво щях да правя ;)


И така куклите ставаха все по-хубави , а списъкът с желаещи все по-голям! Времето, което мога да отделя все още не стига да изпълня поръчки записано от преди две години...Става ми все по-трудно да съумявам да свърша всички задачки, които си поставям и постоянно ми е гузно, че не отговарям веднага на вашите писма.
Аз винаги си поставям големи цели и често се размечтавам как искам да изглежда живота ми след година, две..... Понякога си мечтаем за нещо, но когато го получим или не сме готови за него или не е това, което сме искали.
Имаше един период , в който се стремях на всяка цена да спазвам понякога много кратки срокове (близки дати на рождени дни). Това си е адско натоварване, особено ако трябва да се грижиш и за две малки деца...Поех си дълбоко въздух. Спрях . Погледнах назад и реших , че за да има още по-добри резултати трябва да си давам достатъчно време.

 Осъзнах и , че ми липсва малко свободата на твореца..персонализираните кукли носят своето очарование, предизвикателство и удовлетворение ( с някои изключения ;) ), но с времето се натрупват много идеи . Някои от тях по-дръзки, други не чак толкова. И за да се развивам в посоката , която аз искам се опитвам да си отделям все повече време за моите проекти.
 Хората от списъка сигурно няма да ми се зарадват много ;)  (предполагам, че много от тях сами са се отказали да чакат), но го дължа на себе си.
 През тази година настъпиха много промени и се надявам да ги забелязвате и харесвате! Започнах годината с едно обещание към мен самата : да не правя повече компромиси и да влагам 120% във всяка кукла. През лятната почивка имах време да помисля и съм подготвила няколко изненади.....но..всяко нещо с времето си ;)

Честити четири вълнуващи мои години!

1 коментар:

Toni каза...

Честити, Ив! С теб съм от три и следя с интерес и вълнение всяка нова кукла. Ще чакам с интерес новите неща при теб, сигурна съм че си го измислила перфектно. Пожелавам ти да постигнеш всичките си мечти и да си удовлетворена от себе си. Успех, късмет и много забавление!