сряда, 30 април 2014 г.

Една много специална кукла Amor в помощ на пеперудената Яна

 Тази кукла е много специална! Поводът да бъде създадена е съдбата на малката Яна, която има рядко заболяване на кожата. Децата като нея наричат "пеперудени" , защото кожата им е крехка като крилцата  на пеперуда.
Преди много време една жена с добро сърце поиска да зарадва Яна с кукла от плат, мекичка и подходяща за игра...нали помните предишната кукла със синя барета и шоколадова торта ;) ?
Доста трябваше да помисля , какви платове да използвам и какви детайли мога да си позволя да й направя....и ми се искаше да направя още нещо...тогава ми хрумна да направя втора кукла, подобна на нейната , която да се продаде чрез наддаване и сумата да изпратим на семейството на Яна.
Може подробно да се запознаете с нейната история ето тук: butterfly-children.org

От 1-3 май 2014 може да споделите вашето предложение за кукла Амор на страницата ми във Facebook. Ако имате въпроси пишете ми на ivaila.miia@gmail.com

 И ето я Amor! Нежна и прелестна пеперуда, която вярва в добротата на хората и в малките чудеса.
Имах този чудесен плат на различни пеперуди, който бях убедена , че трябва да използвам! Името й избрах от там :)
Позволих си много детайли и дори на бузката й нарисувах пеперуда :)



ЗА повече информация посетете страницата ми: www.facebook.com/miiatoys


Няма коментари: